Skip to content

Mijn eerste blog

30 augustus 2011

Nou daar gaan we dan, mijn eerste blog. Het voelt ongeveer zoals toen ik 9 was en een dagboek had gekregen met een slotje erop. Alleen is het verschil dat er nu geen slotje opzit. Sterker nog: het doel is dat zoveel mogelijk mensen dit lezen.
Aanleiding voor dit blog is de studiedag van NVO2 in februari. Ik mag iets vertellen over werkvormen, en als omlijsting daarvan is deze blog bedoeld. Goed voor mij; ik had al langer het gevoel dat ik eraan moest geloven maar het steeds uitgesteld. Via NVO2 kan ik nu een paar maanden experimenteren.
Het eerste onderwerp heb ik al: de vraag die ze me oorspronkelijk stelden en waar ik he-le-maal niet van ben….

No comments yet

Geef een reactie

